Gbosa by Mala-kai Musa Maikaje

Download Gbosa by Mala-kai Musa Maikaje via the link below 

http://thedeliberateng.com/mala-kai-gbosa-prod-by-jhb/


Lyrics 
The hook: 
if you feeling this, make I hear you say...gbosa,worthy is the lamb make I hear you say...gbosa,now put your lighters up make I hear you say....gbosa,we go paint the city red with the blood of Jesus..

Verse 1:
Glory to the king of heavenly forces,heaven military am about to force this, I see your glory all around I no the sources.you the Most High,i stay low I want to say this..gbosa‎
You don  ever see civilian way deh slap army? Abi they tell you power holding Don deh heal the sick? I want  see person wey  use hypo to drink garri..den I go tell  you God is the God of possibilities..i serve a living God, He will never die,His power overflow in everything you take control..as I open up my mouth to appreciate, the only thing I fit alter and tell you is..Gbosa

Verse 2:
I no be waslife but I go do am coast to coast, my fist is raise high,i walk with you from toe toe. Out of my belly will flow rivers of water you know, I no deh high but am fill with the HOLY Ghost 
I don deh go, I don deh grow
I don deh learn lesson 
Dey say Dey want kill me, I no deh fear person 
Anybody weh deh fight just to stop my shine,even if  deh im try..me I no say na dem e go pain..praises belong to you, all nation will bow to you...ha salute the your majesty reighning power majesty ha..as I open up my mouth to appreciate the only tin way I fit alter and tell you be..gbosa

If you free from addiction.
....................... depression
........................ affliction 
We go paint d city red with the blood of Jesus

Comments

Popular posts from this blog

DIARY OF THE SUICIDE SQUAD NOW AVAILABLE FOR DOWNLOAD

EVERYONE NEEDS HELP